Ledig tjänst

Digital kundsupport till Creator Studio/H&M Group

Är du en mångfacetterad talang med struktur och en “jag-kan-attityd"? Det här är ett fantastiskt tillfälle att vara en av de första som blir en del av Creator Studio-teamet med målet att förvandla merchandise-industrin för fans till det bättre.

Som en del av den framtida tillväxtstrategin för H&M Group utforskar och utvecklar man ständigt nya affärsmöjligheter och intäktsströmmar. Den nya gruppfunktionen Business Ventures har nyligen bildats med fokus på att utforska och skala nya hållbara affärsmodeller och partnerskap och bygga nyckelfunktioner i deras ekosystem. Business Ventures uppdrag är att hjälpa till att driva koncernens omvandling till branschens mest påverkande ekosystem och leverera meningsfull tillväxt.

En del av Business Ventures är den nybildade Creator Studio. Företaget är en digital första, end-to-end on-demand plattform med målet att utmana marknaden för märkesvaror runt om i världen. Man gör det genom att koppla ihop skapare som artister, idrottare, lag eller individer, ge dem en duk för kreativitet och uttryck, samtidigt som man är en global pålitlig partner som driver sina butiker.

Ifrån H&M Groups ekosystem tillhandahåller skaparna på begäran genom en hållbar försörjningskedja och ett globalt nätverk. Med unika möjligheter och erbjudande ges skapare överallt, stora som små - lokala eller globala, och låter dem fokusera på vad de gör bäst.

Vad du kommer att göra

  • Hantera processen för att skapa digitala butiker och samla alla nödvändiga data för att skapa en Creator-butik på vår plattform.
  • Hantera och strukturera Creators konstverk och se till att alla detaljer är på plats för att skapa produkter.
  • Hantera butiker på digital plattform när det gäller att ladda upp produkter och sätta dem i live-läge.
  • Hjälpa till med administrativa uppgifter kopplade till företagets e-com för skapare.
  • Assistera i andra operativa uppgifter i förhållande till Creator Studio-verksamheten.

Dina färdigheter och kvalifikationer

  • Välorganiserad och strukturerad men samtidigt dynamisk nog för att hantera en snabb miljö.
  • En kundupplevelse centrerat tankesätt och handlingsorienterad.
  • Du är en proaktiv problemlösare med ett öga för detaljer och är inte rädd för att testa och prova nya sätt att göra saker på.
  • Ett stort plus om du tidigare jobbat i digitala verktyg, samt mycket bekant med Microsoft Office och främst Excel.
  • Bekväm att kommunicera på engelska - skriftligt och muntligt.
  • Rollen avser ett tidsbestämt konsultuppdrag på 100 % med chans till förlängning.

Kontakt

Maila oss dina uppgifter till jobb@qonsulta.se så tar vi kontakt med dig!